Hi! Diana hier, voordat ik een beetje fanatiek werd met fitness/afvallen met wandelen heb ik eerst een lange tijd aangerommeld op mijn bed. Heel graag, maar dan ook heel graag wilde ik mijn buikvet drastisch verminderen en dacht dat buikspieroefeningen uitvoeren de oplossing was.

Juist niet, kwam ik later achter. Wanneer ik mijn buikspieren trainde, versterkte ik mijn buikspieren, maar mijn buikvet werd niet minder. Mijn collega op werk vertelde hier meer over. Straks later meer over mijn gespierde collega.

Vroeger in 2009 wilde ik maar al te graag vet verliezen, maar de oplossing wist ik absoluut niet. Ik probeerde dieten, voerde dus buikspieroefeningen uit en werkte mijzelf in het zweet op bed en gebruikte ook apparaten van tv.

Dit allemaal werkte niet en besloot om het totaal anders aan te pakken. Alles wat ik had geprobeerd ging ik nooit meer doen en maakte van voeding, sport en de juiste denkwijze een studie! Nadat ik eindelijke de werkende informatie ontdekte ging alles razendsnel. Ik verloor kilos’s vet als sneeuw voor de zon. Kreeg een mooi gezond lichaam en vandaag ben ik eindelijk op streefgewicht. Dit alles bij elkaar heb ik bereikt dankzij de AO methode.

De AO methode is een methode waarin je leert hoe je alles aan moet pakken. Dus hoe je voedingspatroon er het beste eruit kan zien. Wanneer je het beste op welke tijden wat kunt eten. Hoe je ervoor zorgt dat je een positieve mindset krijgt en ga zo maar door.

Omdat dit verhaal over afvallen met wandelen gaat, zal ik later meer onthullen over de AO methode.

Afvallen met wandelen, wat zijn de juiste stappen?

Nadat ik eindelijk de juiste informatie had geleerd en toepaste ging het eindelijk goed met het veranderen van mijn lichaam. Af en toe had ik geen tijd om naar de sportschool te gaan, dus besloot ik om mijzelf te leren hoe je met wandelen sneller kunt afvallen.

Wat ik vroeger en vandaag de dag doe is het volgende. Één van mijn dagen zien/zagen er vroeger zo uit:

Zodra ik opsta neem ik niet direct een vet verbrandende maaltijd, maar ga ik eerst als ik tijd heb naar buiten toe en wandel een stuk door mijn dorp. Zodra ik thuis ben neem ik een grote vet verbrandende maaltijd. Weer 2 uur later een gezonde tussendoortje. Heel de dag door ongeveer 2 uur na een maaltijd, neem ik een vet verbrandende maaltijd.

Een vet verbrandende maaltijd is in mijn ogen rijk aan eiwitten en arm aan trage koolhydraten + onverzadigde vetten. Later meer over het maken van een vet verbrandende maaltijd. Na het avondmaaltijd ga ik weer naar buiten en ga ik een groot stuk lopen. Doordat ik dit doe verbrand ik veel meer calorieën op een dag en gaat afvallen met wandelen nog sneller!

Gekookte eieren na het wandelen eten

Nadat ik eenmaal weer lekker thuis ben aangekomen ga ik 2 of 3 eieren koken en eet deze op. Hierdoor geef ik mijn lichaam weer eiwitten. Waar ik het meeste aan heb gehad is, is dat ik altijd richting een grote berg liep of een lange hoge trap. Deze berg of trap liep ik dan 10 keer op en af om zo mijn stofwisseling te versnellen.

Ik voerde vroeger vaak buikspieroefeningen uit om zo mijn buikvet te verminderen. Dit was niet verstandig, want je kunt met het uitvoeren van buikspieroefeningen namelijk geen buikvet verbranden. Plaatselijk vet verbranden kan namelijk helemaal niet kwam ik achter. Mijn collega van werk onthulde wat ik beter kon doen.

Op de volgende pagina is te lezen welke tips ik van mijn collega kreeg:

=> Volgende pagina